دسته بندی نشده

نحوه تمیز کردن پارچه میز بیلیارد

نحوه تمیز کردن نمد میز بیلیارد

میز بیلیارد میزهای بیلیارد یک سرمایه گذاری گران قیمت هستند، بنابراین شما می خواهید به خوبی از آنها مراقبت کنید. این مهم است که بدانید چگونه نمد را تمیز کنید تا به طور تصادفی به آن آسیب نرسانید. اگر نمد را به روش صحیح تمیز کنید، میز بیلیارد شما می تواند سال ها دوام بیاورد.

با برس تمیز کنید

شما باید قلمویی بخرید که مخصوص نمد طراحی شده باشد. آنها موهای بسیار نرمی دارند، بنابراین به میز آسیب نمی رسانند. خاک را از داخل میز به انتهای بیرونی آن منتقل کنید. از ضربات سبک استفاده کنید. مطمئن شوید که هرگز از دایره های شکل استفاده نکنید. هنگامی که خاک روی انتهای آن انباشته شد، آن را جاروبرقی بکشید.

گالری Billiard of Phoenix، AZ، ​​لوازم جانبی میز بیلی را مانند برس های نمدی می فروشد. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا میز بیلیارد خود را در بهترین حالت خود نگه دارید.

میز را جاروبرقی بکشید

اکنون باید از جاروبرقی روی کل سطح نمد استفاده کنید. از جاروبرقی کم مصرف استفاده کنید، زیرا جاروبرقی های قدرتمند به نمد آسیب می زند. می توانید از یک پیوست استفاده کنید تا کار را آسان تر کنید. با این حال، باید به آرامی حرکت کنید تا تا حد امکان آلودگی را پاک کنید.

به آرامی ریزش ها را حذف کنید

اگر کسی نوشیدنی روی میز بیلیارد شما ریخت، باید در برخورد با آن ملایم باشید. هر چه سریعتر یک پارچه یا حوله را روی مایع قرار دهید. سپس پارچه را مرطوب کرده و لکه را پاک کنید. حرکات مالشی انجام ندهید. در صورت نیاز این مرحله را تکرار کنید. می توانید بعد از آن از حوله خشک استفاده کنید تا نمد سریعتر خشک شود.

پاک کننده های نمدی

همچنین می توانید یک پاک کننده نمدی برای مقابله با ریزش بخرید. آن را روی نمد اسپری کنید و از یک پارچه برای پاک کردن کف استفاده کنید. با این حال، به جلو و عقب مالش ندهید، زیرا می تواند به نمد آسیب برساند.

پلی نما بیلیارد میزهای بیلیارد ،میزهای بازی و مبلمان اتاق بازی را می فروشد . ما همچنین خدمات حمل و نقل حرفه ای برای میزهای بیلیارد را ارائه می دهیم. ما 25 رنگ نمدی را ارائه می دهیم تا بتوانید میز بیلیارد خود را سفارشی کنید. لطفا امروز با ما تماس بگیرید تا بیشتر بدانید.
نحوه تمیز کردن نمد میز استخر

16 دیدگاه در “نحوه تمیز کردن پارچه میز بیلیارد

  1. Thanks for sharing your thoughts about נערות
    ליווי הזמנה הביתה באר שבע.
    Regards

  2. Minnie گفت:

    wonderful issues altogether, you just gained a emblem new reader.

    What could you recommend about your submit that you made
    some days ago? Any certain?

  3. Saved as a favorite, I love your website!

  4. Jerilyn گفت:

    When some one searches for his vital thing, thus he/she desires
    to be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.

  5. Every weekend i used to go to see this website, because i want enjoyment, as this this web site conations in fact fastidious funny material too.

  6. Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I have really loved surfing around your blog posts.
    After all I’ll be subscribing in your feed and I’m hoping you write
    once more soon!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایدبار
منو