دسته بندی نشده

چگونه وقتی تمرین نمی کنید تمرین کنید

چگونه وقتی تمرین نمی کنید تمرین کنید

اگر واقعاً در مورد بازی خود جدی هستید، باید بدانید که تمرین به جلسه تمرین واقعی روی میز ختم نمی شود. هنگامی که آن را یک روز در اتاق استخر صدا می کنید، کارهایی وجود دارد که می توانید برای ادامه بهبود انجام دهید. در این مقاله به برخی از این فعالیت ها می پردازم.

می‌توانم بگویم، اول، مهم‌ترین چیز در کنار استخر بازی، تماشای آن است. چه به عنوان یک تماشاگر در باشگاه بیلیارد محلی شما اتفاق بیفتد یا از طریق تلویزیون یا اینترنت، تماشاگر برای پیشرفت شما ضروری است. و این زمانی متوقف نمی شود که شما یک بازیکن پیشرفته شوید – ما همیشه باید استادان را تماشا کنیم حتی اگر خودمان تبدیل به یک بازیکن شویم.

اما منظور من تماشای منفعلانه در حین صحبت با دوستان یا گشت و گذار در وب یا چرت زدن نیست. یعنی واقعا درس خوندن هیچ حرفه ای روی زمین وجود ندارد که بدون مطالعه جدی در آن موفق شوید. این بدان معناست که شما باید زمانی را اختصاص دهید – ممکن است به یک مسابقه در روز از خودتان نیاز داشته باشید تا به چنین مطالعه جدی اختصاص دهید. مسابقات اینترنتی یک فرصت فوق العاده و معمولاً رایگان برای تماشای حرفه ای ها هستند، اما معمولاً تفسیر وجود ندارد، و من نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم که تفسیر خوب بازیکنان آگاه چقدر مهم است. به عنوان مثال، نظرات Accu-Stats معمولاً بی رقیب است و من مسابقات آنها را به شدت توصیه می کنم. شما بیشتر از آنچه تصور کنید از تفسیر با کیفیت یاد خواهید گرفت.

اما من پرت می شوم. وقتی مسابقه ای را تماشا می کنید، آن را جدی بگیرید. بازپخش عکس های خاص؛ به عنوان مثال، پس از استراحت مکث کنید و پیش‌بینی کنید که بازیکن هنگام اتمام قفسه چه الگویی را انتخاب می‌کند. تماشای زبان بدن؛ یاد بگیرید که نشانه هایی را در مورد زمانی که یک بازیکن دچار لرزش یا تکان آشکار می شود، انتخاب کنید. زمانی که او از جا می پرد یا به طور کلی اعتماد به نفس و ثبات کمتری پیدا می کند و اینکه حریف چگونه به این نقاط قوت یا ضعف پاسخ می دهد – یادگیری تشخیص نشانه هایی مانند این می تواند به شما کمک کند تا در مسابقات پیروز شوید. بازیکنان از کجا فرار می کنند؟ آیا آنها استراحت های موفقی را اجرا می کنند؟ چرا و چرا نه؟ از خود بپرسید چرا بازیکن بازنده شکست خورد – مثلاً نقطه عطفی در مسابقه وجود داشت که بازیکن نتوانست از پس آن برگردد؟ یا یکی دو گاوصندوق بد بود؟ وقتی بازیکنی خطایی می کند، آن را یادداشت کنید و تعیین کنید که چقدر بازی یا امتیاز هزینه دارد.

وقتی استخر تماشا می کنید، اتفاق دیگری شروع می شود: مغز شما فرم ها، ضربات و ریتم بازیکنان دیگر را تجزیه و تحلیل می کند، آنها را تفسیر می کند و سپس ناخودآگاه نحوه بازی شما را تغییر می دهد. شما ممکن است شروع کنید (همانطور که من انجام می‌دهم) به رویاپردازی در الگوها یا گرفتن عکس‌های خاصی در خواب بارها و بارها با استفاده از این و آن انگلیسی. هنگامی که در رویاهای خود استخر بازی می کنید، مغز شما در حال بهبود بازی شما است و همیشه آن را به تمرکز دقیق تر می کند. برخی از بازیکنان حتی “تمرین ذهنی” دارند، و شوت های مختلف و بازی از یک توپ به توپ دیگر را در ذهن خود تصور می کنند. من در انجام این کار مشکل دارم، اما برخی از آنها بیشتر از دیگران توانایی دارند و مطمئنم مفید است.

در نهایت، نمی توان اهمیت تمرین فرم و تکنیک را در خانه فراموش کرد. وقتی بچه بودم، گهگاهی یک بطری خالی 2 لیتری روی میز آشپزخانه خود می‌گذاشتم، نشانه‌ام را بدون اینکه میز بیلیارد دید، کنار هم می‌گذاشتم، و تمرین می‌کردم که با دهانه بطری صف آرایی کنم، و وارد شوت شوم. تمرین فرم کامل، و سپس زدن ضربات تمرینی و آخرین، تیراندازی، سکته مغزی از دهانه بطری، سعی کنید هیچ بخشی از خود بطری را نچرخانید. این چند کار را انجام می دهد: اول اینکه به شما اجازه می دهد وارد شوت شوید و از حالت ایستاده به موقعیت تیراندازی بروید. و از آنجا می توانید تراز و دقت ضربه را تمرین کنید. مطمئناً مفید است زیرا حافظه عضلانی شما را قوی نگه می دارد. بدن شما شکل مناسب بازی استخر را به خاطر می آورد و اجرا می کند و سپس به سمت تکمیل آن حرکت می کند.

همه اینها به این معنی است که تمرین فقط روی میز بیلیارد اتفاق نمی افتد. برای اینکه در این بازی، مانند هر بازی دیگری، واقعاً تیزبین باشید، باید تکالیف خود را انجام دهید. و اگر می خواهید برنده شوید و در بهترین حالت خود باشید، دانشجو می شوید. دانشجوی مادام العمر شما به بازی و خواسته های آن احترام می گذارید و بدون پایان و با جدیت زیاد آن را مطالعه و تمرین می کنید.

فروش میز بیلیارد حامدی

خرید میز بیلیارد

خرید و فروش انواع میز اسنوکر

میز بیلیارد باشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایدبار
منو