دسته بندی نشده

گچ زدن مانند حرفه ای ها

گچ آن را مانند حرفه ای ها


نمودار پرتاب شوت 1

وقتی برای اولین بار مشغول یادگیری استخر بازی بودم، فقط دو یا سه مارک مختلف از گچ استخر وجود داشت. در آن زمان، گچ گچ بود و معمولاً هر مکعبی را که نزدیک بود می‌گرفتید. گاهی اوقات شما خوش شانس می شوید و قطعه خاصی را پیدا می کنید که کاملاً نواخته شده است، بنابراین تمام تلاش خود را می کنید تا آن قطعه را ذخیره و محافظت کنید در حالی که امیدوارید برای همیشه باقی بماند. امروزه گزینه‌های گچ بیشتر از آن چیزی است که می‌توانید چوب را تکان دهید، و با چنین مجموعه‌ای بزرگ برای انتخاب، اکنون پیدا کردن گچ استخر با کیفیت بسیار آسان‌تر است.

حرفه ای ها از چه گچ Pool Cue استفاده می کنند؟

با همه انتخاب های مختلف موجود، چگونه تصمیم بگیریم که از کدام مارک گچ استفاده کنیم؟ من پیشنهاد می کنم تا جایی که می توانید امتحان کنید تا برندی را که دوست دارید پیدا کنید، اما همه به همه این قطعات گرانبهای طلای آبی دسترسی ندارند. به همین دلیل با چند بازیکن حرفه ای برتر استخر صحبت کردم تا ببینم آنها چه نوع گچی را ترجیح می دهند. این چیزی است که من متوجه شدم:

نیک وارنر دوست و تالار مشاهیر من یک بار به من گفت: “هنوز هیچ چیز مانند یک تکه خوب گچ آبی استاد وجود ندارد.” گچ Master گزینه قابل اعتمادی است که توسط Tweeten در شیکاگو ساخته شده است، جایی که آنها بیش از یک قرن است که گچ بیلیارد درست می کنند. این چیزها عالی است، و به احتمال زیاد همان چیزی است که در حال حاضر روی میزهای استخر محلی شما نشسته است.

یکی دیگر از برندهای محبوب، مورد علاقه بازیکن برتر اروپایی نیلز فیجن است. نیلز گچ الماس آبی ساخته شده توسط Longoni را ترجیح می دهد. این گچ ارزش زیادی دارد و بسیاری آن را “گچ اجرایی” اصلی می دانند. الماس آبی در بسته های دوتایی عرضه می شود و این مکعب ها به طرز باورنکردنی سازگار هستند. به نظر می رسد آنها همیشه احساس می کنند که آن قطعه عالی هستند!

من شخصاً از دارن اپلتون، بازیکن Champion جانبداری می کنم وقتی می گویم که Predator مارک مورد علاقه من از گچ استخر است. این یک گچ خشک و شن است که چسبندگی بسیار خوبی به نوک آن دارد، اما به نظر نمی‌رسد که به کل کیو بال نفوذ کند. این گچ نیز هشت ضلعی است، بنابراین احساس واقعا منحصر به فردی در دست شما دارد. گچ شکارچی با پنج قطعه در هر لوله (با قیمت کمتر از 10 دلار) عرضه می شود، بنابراین چیزهای زیادی برای رفتن وجود دارد. 

پولداوگ فرانک فرانک می گوید:  “از آنجایی که گچ Predator یک هشت ضلعی است، شما به یک نگهدارنده گچ مخصوص نیاز دارید! بسته بندی بسته ما را در یک بسته گچ Predator و یک Chalktagon بررسی کنید !

گزینه بالای قفسه ای که بازیکنان حرفه ای، از جمله سالن مشاهیر میکا ایمونن، به آن سوگند یاد می کنند، Kamui Chalk است. این گچ ارزان نیست (نزدیک به 30 دلار در هر مکعب)، اما مطمئناً کار خود را در مورد چسبندگی نوک و گرفتن توپ نشانه انجام می دهد. بسیاری از بازیکنان استفاده از گچ Kamui را دوست دارند زیرا می گویند که این به آنها اجازه می دهد فقط یک بار در بازی گچ بزنند.

دیگران آرامشی را که از دانستن این موضوع که کامویی بهتر از هر گچ دیگر موجود در بازار از اشتباهات جلوگیری می کند ، دوست دارند. فرمول 98 ضخیم می شود، بنابراین اگر قبل از هر عکس گچ می زنید، بهتر است از فرمول 1.21 استفاده کنید تا بیش از حد گچ نزنید و به هم نخورید. صحبت از ایجاد آشفتگی…

نحوه استفاده از گچ به روش صحیح!

مینه سوتا فتز یک بار به طعنه گفت که او می تواند تشخیص دهد که کدام بازیکنان در یک اتاق در بالا هستند فقط با تماشای آنها که نشانه هایشان را گچ می زنند. منظور او این بود که اگر به اطراف اتاق استخر نگاه کنید، اکثر بازیکنان برتر، گچ را روی نوک‌هایشان می‌مالند ، و مطمئن می‌شوند که تمام نوک آن پوشانده شده است، و از اشتباهی که ممکن است به قیمت بازی تمام شود، محافظت می‌کنند. از طرف دیگر ، بیشتر مبتدیان و آماتورها ، گچ را روی نوک خود خرد می کنند، مثل اینکه سعی می کنند سوراخی را تا ته سوراخ کنند. آسیاب کردن پوشش خوبی از گچ روی نوک شما ایجاد نمی کند و باعث ایجاد یک آشفتگی غول پیکر از غبار گچ می شود.سراسر میز این کاملاً منجر به آخرین توصیه من در مورد گچ می شود که یک غذای ساده است اما شما را از “آن مرد” بودنی که هیچ کس نمی خواهد باشد، باز می دارد. لطفا، لطفا، لطفاً صورت گچ را روی ریل بیلیارد قرار ندهید . هیچ‌کس نمی‌خواهد دست‌ها، لباس‌های آبی یا آشفتگی ناشی از قرار دادن گچ به صورت رو به پایین روی میز باشد.

تا دفعه بعد،

با گچ خود را تکان دهید!

خرید و فروش میز اسنوکر

میز بیلیارد یا میز ایت بال

میز بیلیارد مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایدبار
منو