دسته بندی نشده

نشانه های قانون شکن در PoolDawg

نشانه های قانون شکن در PoolDawg

 

         

Outlaw OL14 Pool Cue Outlaw                                OL29 Pool Cue                            Outlaw OL40 Pool Cue

 

خرید همه نشانه های استخر قانون شکن

 


یک کلانتر جدید در صنعت بیلیارد وجود دارد و نامش Outlaw است. نشانه های استخر Outlaw که در سال 2006 معرفی شد، به سرعت به یکی از محبوب ترین مارک های ما تبدیل شد. با سبکی که روح Wild Bill، Calamaty Jane، Deadwood و Black Hills را باز می گرداند، نشانه های Outlaw شبیه هیچ نشانه استخر دیگری در بازار نیست.

چیزی که واقعاً Outlaw را از بقیه متمایز می کند، طراحی ها هستند. با بیشتر نشانه‌های استخر، اینله یا روکش‌های سنتی دریافت می‌کنید. با Outlaw، طرح‌های سیم خاردار منحصربه‌فرد در واقع به چوب چسبانده می‌شوند و به آن مشعل دمنده می‌دهند. علاوه بر این، هر نشانه همچنین دارای یک صفحه لب به لب فولادی است که عبارت Outlaw روی فولاد حک شده است.

نشانه های Outlaw نه تنها در طراحی منحصر به فرد هستند، بلکه دارای مواد با کیفیت بالا برای ارزش افزوده هستند. هر نشانه Outlaw دارای یک اتصال فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا برای مطابقت با صفحه لب به لب حک شده از فولاد ضد زنگ است. علاوه بر این، نشانه های Outlaw همگی دارای روکش های چرم زینی زیبا به جای کتانی ایرلندی هستند.

مانند نشانه ها، در تولید کیس های Outlaw نیز تنها از با کیفیت ترین مواد و ساخت استفاده شده است .

میز بیلیارد و اسنوکر

خرید میز بیلیارد مدرن

خرید میز بیلیارد اسنوکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایدبار
منو